-VOORWAARDEN ONLINE BOEKWINKEL
WWW.DEGOEDEBOEKEN.NL-
Art.1
Definities
- Ondernemer: de natuurlijke
persoon achter het bedrijf deGoedeBoeken.nl;
- Consument: de natuurlijke
persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst
op afstand aangaat met de ondernemer
Art.2
Privacy
De ondernemer hecht uiteraard
waarde aan uw privacy. De (adres)gegevens van de consument zullen daarom ook
onder geen beding verstrekt worden aan derden.
Art.3
Aanbod
De ondernemer doet zijn uiterste best om bij elk van de door
zijn aangeboden producten een volledige en nauwkeurige omschrijving weer te
geven. De beschrijving is voldoende
gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument
mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze
een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten.
Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Naar
aanleiding van de beschrijvingen bij het aanbod zijn in het bijzonder de
volgende rechten en verplichting voor de consument:
-
De
weergegeven prijs is inclusief belastingen;
-
De
weergegeven prijs is exclusief porto-/verzendkosten
Art.4
Aanvullende of afwijkende bepalingen
Eventuele
afwijkingen aangaande deze voorwaarden mogen onder geen beding ten nadele van
de consument zijn. Als zich er wijzigingen voordoen, zal dit schriftelijk
worden vastgesteld en zal de consument daarvan op de hoogte worden gesteld.
Art.5 Levering / uitvoering
De ondernemer zal zo zorgvuldig mogelijk omgaan met de
ontvangen bestellingen. Als
plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar
heeft gemaakt.
Indien
levering van een product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer contact
opnemen met de consument met betrekking tot het oplossen van het euvel. Het
risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment
van bezorging aan de consument bij het postorderbedrijf, tenzij uitdrukkelijk
anders is overeengekomen.
Art.6
Betaling
Tenzij anders overeengekomen, dient de afgesproken prijs
(incl. de portokosten) door de consument vóór
verzending van de bestelling, via bank, aan de ondernemer worden gezonden.
De
consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens
onverwijld aan de ondernemer te melden.
Art.7
Klachten
Mochten zich er onverhoopt zaken voordoen, die ten nadele
van de consument werken, dan moet de consument zo spoedig mogelijk na
constatering de ondernemer daarvan op de hoogte stellen.
Na
indienen van eventuele klachten, zal de ondernemer haar best doen deze binnen
14 dagen te verwerken. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd
vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met
een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer
uitvoerig antwoord kan verwachten.
Art.8 Geschillen
Mocht het voorkomen, dat er zich een geschil tussen
ondernemer en consument voordoet, dan zal deGoedeBoeken.nl zich zo goed
mogelijk inzetten om het geschil zo goed mogelijk op te lossen.